Faktory ovlivňující žákovy postoje k matematice – Adéla NOVÁKOVÁ
Adéla NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Faktory ovlivňující žákovy postoje k matematice
Factors affecting student's attitude towards Mathematics
Anotace:
Tato diplomová práce řeší faktory, které ovlivňují žákovy postoje k předmětu matematika. Našim cílem bylo zjistit, který z předem vymezených faktorů je ten, který by žáky mohl nejvíce ovlivňovat v jejich vztahu k matematice ať již pozitivně či negativně. Zjišťovali jsme, jak žáci vnímají přístup učitele nebo třídní klima. Zajímalo nás, jak moc jsou pestré hodiny matematiky nebo jaký je přístup rodičů …víceAbstract:
This dissertation is investigating various factors that could affect a pupil's attitude towards Mathematics. The aim was to find out what, from the predefined factors, is influencing the pupil most, in either a positive or negative way. It was also looking at the teacher-pupil as well as parent-pupil relationship, the class atmosphere and the diversity of tasks performed during math lessons. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Adéla. Faktory ovlivňující žákovy postoje k matematice. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní vyučovací metody matematiky na základní škole
Andrea Beranová -
Využití prvků metody podle profesora Hejného v klasické matematice
Zuzana WÖLLNEROVÁ -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Netradiční metody vyučování matematice jako prostředek zlepšení vztahů ve třídě
Radka BORŮVKOVÁ -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Metody vyučování v matematice na základních školách
Šárka BÍLKOVÁ -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ ve výuce ruského jazyka z pohledu učitele
Lucie Kleinová