Barbora Brychtová

Bachelor's thesis

Online marketing

Online marketing
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývá užitím digitálních technologií v marketingu. V teoretické části práce budou za pomoci metody deskripce představeny teoretické základy marketingu a online marketingu. V první kapitole teoretické části práce Teoretické vymezení marketingu nejprve uvádím základní charakteristiky marketingu a jeho definice a popisuji marketingovou koncepci. Dále se věnuji marketingové …more
Abstract:
In this bachelor thesis I work with with the use of digital technologies in marketing. In the theoretical part of the work, will be introduced the theoretical foundations of marketing and online marketing by the description method. In the first chapter of the theoretical part of the thesis Theoretical definition of marketing, I do first present the basic characteristics of marketing and its definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod