Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace – Bc. Pavlína Horčičková
Bc. Pavlína Horčičková
Diplomová práce
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Marketing research for marketing communication purposes
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat význam marketingového výzkumu pro potřeby firemní marketingové komunikace a na základě vlastního průzkumu navrhnout relevantní opatření pro oblast marketingové komunikace ve vybrané firmě. Teoretická část se zaměřuje na význam marketingového výzkumu, jeho typy a metody. Teoretická část je rovněž zaměřena na marketingovou komunikaci, její nástroje, využití a aktuální …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the importance of marketing research for the needs of marketing communication based on own survey, which proposes relevant measures for the marketing communication in selected company. The theoretical part is focused on the importance of marketing research, types and methods. The theoretical part deals also with marketing communications, its tools, usage and current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Název
Vložil
Vloženo
Práva