Stereotypní zobrazování žen v reklamě – Jolana Švábová
Jolana Švábová
Bakalářská práce
Stereotypní zobrazování žen v reklamě
Stereotypical Portraying of Women in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem stereotypního zobrazování žen v reklamě a jeho vlivu na společnost. V rámci reklamy se na tento problém zaměřuje femvertising, který kritizuje stereotypní zobrazování žen a podporuje tak jejich rovnoprávnost. Teoretická část práce vysvětluje komunikaci, propagaci a reklamu. Dále popisuje působení reklamy v rámci psychologie reklamy. Dále jsou rozebrány pojmy …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the topic of stereotypical portrayal of women in advertising and its impact on society. Femvertising, which criticizes stereotypical depictions of women and promotes their equality, is the focus of this thesis within advertising. The theoretical part explains communication, promotion, and advertising, and describes the effect of advertising within the psychology of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švábová, Jolana. Stereotypní zobrazování žen v reklamě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Mariya Ryzhikova -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná