Jolana Švábová

Bakalářská práce

Stereotypní zobrazování žen v reklamě

Stereotypical Portraying of Women in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem stereotypního zobrazování žen v reklamě a jeho vlivu na společnost. V rámci reklamy se na tento problém zaměřuje femvertising, který kritizuje stereotypní zobrazování žen a podporuje tak jejich rovnoprávnost. Teoretická část práce vysvětluje komunikaci, propagaci a reklamu. Dále popisuje působení reklamy v rámci psychologie reklamy. Dále jsou rozebrány pojmy …více
Abstract:
This bachelor's thesis explores the topic of stereotypical portrayal of women in advertising and its impact on society. Femvertising, which criticizes stereotypical depictions of women and promotes their equality, is the focus of this thesis within advertising. The theoretical part explains communication, promotion, and advertising, and describes the effect of advertising within the psychology of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švábová, Jolana. Stereotypní zobrazování žen v reklamě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace