Světice a hříšnice: reprezentace femininity ve světě veletrhů – Bc. Helena Polášková
Bc. Helena Polášková
Bachelor's thesis
Světice a hříšnice: reprezentace femininity ve světě veletrhů
The representation of femininity in the world of trade fairs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reprezentací femininity ve světě veletrhů. Soustředí se na vizuální stránku propagačních prostředků vystavujících firem. Na srovnání dvou veletrhů s tematicky odlišným zaměřením, ProDítě a Motosalon, práce ukazuje, jak se liší použitá podoba femininity v závislosti na cílovém spotřebiteli produktu. Výchozími teoretickými koncepty jsou mýtus krásy Naomi Wolf …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes the representation of femininity in the world of fairs. It focuses on the visual aspect of promotional materials of exhibiting companies. The comparison of the two fairs with different thematic focus, the Motosalon and the ProDítě (For Child) shows how the feminine form usage varies depending on the target consumer. Theoretical objectives are the beauty myth by Naomi Wolf …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/adt53/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 1. 2011
- Supervisor: Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslava Hasmanová Marhánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Gender Studies
Theses on a related topic
-
Reklama a děti ve věku 6 a 7 let
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu
Barbora Lapišová -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Podstata a specifika osvětových a vzdělávacích reklamní kampaní
Barbora Vašková -
Mýtus krásy, ženy a současná společnost
Barbora Malíková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová