Světice a hříšnice: reprezentace femininity ve světě veletrhů – Bc. Helena Polášková
Bc. Helena Polášková
Bakalářská práce
Světice a hříšnice: reprezentace femininity ve světě veletrhů
The representation of femininity in the world of trade fairs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reprezentací femininity ve světě veletrhů. Soustředí se na vizuální stránku propagačních prostředků vystavujících firem. Na srovnání dvou veletrhů s tematicky odlišným zaměřením, ProDítě a Motosalon, práce ukazuje, jak se liší použitá podoba femininity v závislosti na cílovém spotřebiteli produktu. Výchozími teoretickými koncepty jsou mýtus krásy Naomi Wolf …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the representation of femininity in the world of fairs. It focuses on the visual aspect of promotional materials of exhibiting companies. The comparison of the two fairs with different thematic focus, the Motosalon and the ProDítě (For Child) shows how the feminine form usage varies depending on the target consumer. Theoretical objectives are the beauty myth by Naomi Wolf …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/adt53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslava Hasmanová Marhánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Genderová studia
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a děti ve věku 6 a 7 let
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Podstata a specifika osvětových a vzdělávacích reklamní kampaní
Barbora Vašková -
Mýtus krásy, ženy a současná společnost
Barbora Malíková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Ženské tělo – břemeno nebo zdroj síly? Zážitek těla u žen cvičících aerobik
Hana Kovářová