Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti. – Alena HNÍZDILOVÁ
Alena HNÍZDILOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
Linguistic (and non-linguistic) persuasive methods of advertising targeted at children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je postihnout hlavní jazykové i nejazykové prostředky, které se podílejí na persvazivní funkci reklamy pro děti. V jednotlivých kapitolách práce je představena problematika ovlivňování dětských adresátů reklamou. Pozornost byla věnována zvláště televizní reklamě, se kterou přijdou dětští příjemci nejvíce do styku. V práci je také zakomponovaná část, věnující se vlastnímu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the main linguistic and non-linguistic mean sinvolved in the persuasive fiction of advertising to children. In the individual chapters of this thesis are presented issues of advertising influence to children's recipients. Attention was particularly focused on television advertising, with most children recipients comein to contact with. The thesis contains also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNÍZDILOVÁ, Alena. \textit{Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/1nfsp4/.
Jak správně citovat práci
HNÍZDILOVÁ, Alena. Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJ VV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Alina TSIULENEVA -
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol
Jakub SLAVÍČEK