Bc. Marek Šoc

Diplomová práce

Optimalizace vybraných částí dveřního systému vozidel veřejné dopravy pomocí MKP

Bus door system spare part optimalization using FEM
Anotace:
Práce se zabývá tvarovou optimalizací vybraných částí dveřního systému určeného pro vozidla hromadné dopravy pomocí metody konečných prvků (MKP). U těchto částí je provedena kontrola pevnosti a únavy. Na základě zjištěných výsledků je vytvořen nový návrh tvarů vybraných částí a následně je provedena nová kontrola a vyhodnocení.
Abstract:
This work is focused on spare part optimalization of bus door system for mass transport vehicles using final element method (FEM). These parts were tested on strength and dynamic strength. Results from testing were a base for new designs of chosen spare parts. These models were also tested on strength and dynamic strength.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: prof. Ing. Petr Paščenko, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šoc, Marek. Optimalizace vybraných částí dveřního systému vozidel veřejné dopravy pomocí MKP. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla