Spotřebitelské chování v segmentu "Singles" – Bc. Adam TLUSŤÁK
Bc. Adam TLUSŤÁK
Diplomová práce
Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"
Consumer Behavior in the Segment "Singles"
Anotace:
Fenomén. Není patrně vhodnější slovo, které segment singles popisuje výstižněji. Lidé pat-řící do této skupiny jsou v České republice zastoupeni stále hojněji, jsou výbornou cílovou skupinou. Díky své ekonomické síle a nákupnímu potenciálu představují pro obchodníky jeden z klíčových zdrojů, na které se zaměřují. Lidé této kategorie jsou v zahraničí známí již po několik desetiletí, na území naší země …víceAbstract:
A phenomenon. There is probably no better word that aptly describes a segment of the sin-gles. People belonging to this group in the Czech Republic are now represented more abundantly, they are an excellent target group. With its economic strength and purchase potential they represent one of the key sources for businessmen's focus. People in this cate-gory have been perceived abroad for many decades …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2011
Identifikátor:
18616
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TLUSŤÁK, Adam. Spotřebitelské chování v segmentu "Singles". Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi
Kateřina Hazuchová -
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Viktoriia Sugoniako -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková