Bc. Victoire Masnerova

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii

The Factors Influencing Customers Behaviour in Gastronomy
Anotace:
Práce se zaměřuje na oblast spotřebitelského rozhodování v gastronomii a identifikuje faktory ovlivňující chování spotřebitele v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu. Účelem této studie je vytvořit návrh, který povede ke splnění obchodních cílů v době pandemie studiem různých faktorů ovlivňujících chování zákazníků.
Abstract:
The research focuses on the area of consumer decision-making in gastronomy and identifies factors influencing consumer behaviour in various stages of the decision-making process. The purpose of this study is to create a design that leads to meeting business goals during the time of the pandemic through studying different factors influencing customer behaviour.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/tjr5p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze