IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL – Mykhailo Mykytynets
Mykhailo Mykytynets
Bakalářská práce
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
IT Service Management - processes management according to ITIL
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vylepšování vybraných procesů podle ITIL ve společnosti. Teoretická část přináší obecné informace o metodice ITIL, zejména pak o praktice provozu služeb a následně o jejích procesech a funkcích. Na základě těchto poznatků se v praktické části zaměří na analýzu situace v konkrétní organizaci, která vznikla snahou o přechod na ITIL. Tato část analyzuje aktuální …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with problematics of selected processes' improvement according to ITIL in company. The theoretical part brings general information about ITIL methodology, especially about service operation practices, and consequently about its processes and functions. Based on these findings the practical part concentrates on situation analyses of company, created with an effort to switch …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Čech, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Mls, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace Information Technology Infrastructure Library (ITIL) v malém měřítku
František Podrazil -
Analýza IT procesů ve středně velké firmě a návrh implementace klíčových procesů dle rámce ITIL
Zdeněk Turecký -
Využití rámce ITIL k řízení procesů IT služeb
Jakub Krejcar -
Formalizace základních procesů rámce ITIL pomocí metody BPM
Jakub Janiš -
Analýza IT služeb Masarykovy univerzity z pohledu jejich vlastníků
Pavlína Špringerová -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Analýza a dokumentace procesů provozu služeb v IT organizaci podle ITIL
Tomáš Dedrle
Název
Vložil
Vloženo
Práva