Koncepce a struktura výroční zprávy podniku jako nástroje komunikace – Bc. Blanka Benešová
Bc. Blanka Benešová
Master's thesis
Koncepce a struktura výroční zprávy podniku jako nástroje komunikace
Conception and Structura of Annual Report as an Instrument of Communication
Anotácia:
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní podklady pro psaní výroční zprávy a na příkladech upozornit na její možné komunikační aspekty z hlediska potřeb stakeholderů. Hypotézy: Analýzou informací uvedených ve výroční zprávě je možné odhalit budoucí trendy a rizika vývoje podniku. Pro firmu je vždy přínosem zadat tvorbu výroční zprávy profesionální agentuře. Podniky vlastněné osobami a institucemi …viacAbstract:
The thesis aims to provide a comprehensive basis for writing the annual report and to highlight examples of its possible aspects of communication to the needs of stakeholders. Hypotheses: The company is always beneficial to specify the creation of a professional agency annual reports. Analysis of the information contained in the Annual Report can reveal future trends and risks of business development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yiwt9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Lubomír Lučan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić