Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra – Bc. Monika Winklerová
Bc. Monika Winklerová
Bakalářská práce
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
The influence of computer games and applications on pupils with autistim spectrum disorder
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry jsou žáci s poruchou autistického spektra ovlivňováni počítačovými hrami a aplikacemi pro mobilní a tabletová zařízení. Obsahově je práce rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsána definice poruch autistického spektra, etiologie a uvedeno dělení …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the influence of computer games and applications on pupils with Autistic Spectrum Disorder (ASD). The aim of this work was to find out how much are pupils with Autistic Spectrum Disorder influenced by computer games and applications for mobile and tablet devices. This work consists of three chapters. The first chapter describes the definition of Autistic Spectrum Disorder …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kjvtw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Viktorin
- Oponent: PhDr. Mgr. Michaela Fialová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výukový program PlayWisely jako alternativní metoda pro podporu vývoje řeči u dětí od 4 měsíců do 7 let
Lucie Tůmová -
Alternativní program Začít spolu jako řešení problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Ráabová -
Utilization of Modern IT Technologies in Hotels
Pavlína Voštiarová -
Virtual leadership of people and teams in the 21.century -modern technologies and cooperation methods
Simona STAŇKOVÁ -
Moderní technologie ve školních družinách
Silvie HÝBLOVÁ -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová