Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra – Bc. Monika Winklerová
Bc. Monika Winklerová
Bachelor's thesis
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
The influence of computer games and applications on pupils with autistim spectrum disorder
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry jsou žáci s poruchou autistického spektra ovlivňováni počítačovými hrami a aplikacemi pro mobilní a tabletová zařízení. Obsahově je práce rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsána definice poruch autistického spektra, etiologie a uvedeno dělení …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the influence of computer games and applications on pupils with Autistic Spectrum Disorder (ASD). The aim of this work was to find out how much are pupils with Autistic Spectrum Disorder influenced by computer games and applications for mobile and tablet devices. This work consists of three chapters. The first chapter describes the definition of Autistic Spectrum Disorder …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kjvtw/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Viktorin
- Reader: PhDr. Mgr. Michaela Fialová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Výukový program PlayWisely jako alternativní metoda pro podporu vývoje řeči u dětí od 4 měsíců do 7 let
Lucie Tůmová -
Alternativní program Začít spolu jako řešení problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Ráabová -
Utilization of Modern IT Technologies in Hotels
Pavlína Voštiarová -
Virtual leadership of people and teams in the 21.century -modern technologies and cooperation methods
Simona STAŇKOVÁ -
Moderní technologie ve školních družinách
Silvie HÝBLOVÁ -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová