Tereza Křupalová

Bakalářská práce

Analýza vnímání značky na trhu piva

Brand Perception Analysis on the Beer Market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza vnímání značky na trhu piva. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako značka, funkce značky nebo druhy značky. V další části je představen pivovar Radegast a také je zde zmíněna stručná charakteristika trhu piva České republiky. Dále následuje praktická část, ve které probíhalo dotazníkové šetření respondentů ve věku od 18 let žijící v Moravskoslezském …více
Abstract:
The topic of bachelor thesis is the brand perception analysis on the beer market. The theoretical part defines basic concepts as a brand, the function of a brand or brands types. In the next Radegast brewery is introduced and it is also mentioned brief features of beer market in the Czech Republic. The following part deals with the survey that was completed by respondents aged 18 years living in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Jana Valečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava