Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě – Bc. Jan Bartoník
Bc. Jan Bartoník
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě
The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické …moreAbstract:
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTONÍK, Jan. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1o2oju/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartoník, Jan. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka