Bc. Jan Bartoník

Master's thesis

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě

The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické …more
Abstract:
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartoník, Jan. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics