Bc. Jan Bartoník

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě

The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické …více
Abstract:
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartoník, Jan. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika