Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě – Bc. Jan Bartoník
Bc. Jan Bartoník
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě
The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické …víceAbstract:
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoník, Jan. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka