Bc. Jakub Karpeta

Diplomová práce

Marketingová komunikace fotbalových klubů

Marketing communication of football clubs
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh zlepšení marketingové komunikace pro české fotbalové kluby. Tohoto cíle bude dosaženo pomocí porovnání marketingové komunikace fotbalových klubů tuzemské ligy a fotbalových klubů elitní zahraniční ligy pomocí analýzy komunikačního mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých východiscích, které budou použity pro vypracování diplomové práce. Patří zde sportovní marketing …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose an improvement of marketing communication for Czech football clubs. This objective will be achieved by comparing the marketing communication of domestic league football clubs and elite foreign league football clubs through a communication mix analysis. The theoretical part discusses the different backgrounds that will be used for the elaboration of the thesis. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/am29q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing