BcA. Pavel LIŠKA
Master's thesis
Pravidla zapomenuté války
Video instalation
Abstract:
Mé dílo je má filozofický základ v myšlence lidského neuvědomnění si vážných sociálních dopadů, jako důsledků lidské pohodlnosti a laxnosti k okolí. Díky hrám jsme zvyklí získávat neustále nějaké benefity a díky checkpointům máme pocit možnosti úpravy osudu. Realita taková ovšem není, což nám čím dál méně dochází. Svět přirovnávám k velké open worldové hře, ve které je plno hráčů, kteří hrají podle …moreAbstract:
My work is based on a philosophical thought of people's unawareness of serious social impacts as the results of people's laziness and laxity. Thanks to the games, we are always used to obtain some benefits and thanks to the checkpoints we feel like we are having the possibility to adjust our fate. However, the reality is often different, which we are less and less aware of. I like to compare the world …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Jan Morávek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIŠKA, Pavel. Pravidla zapomenuté války. Plzeň, 2019. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Fine Arts / Intermedia Art
Theses on a related topic
-
Stavitel: prototyp hry pro výuku blokového programování
Eva Škopová -
Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman
Barbora Bložoňová -
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
František Kobzík -
Aplikácia inteligentných agentov do manažérskej simulačnej hry
Daniel Khandl