Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace – Bc. Kateřina Linková
Bc. Kateřina Linková
Diplomová práce
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
Youtubering and its use for active marketing communication purposes
Anotace:
Youtubering je fenomén, který si v posledních letech získal velkou popularitu. Youtuberové jsou mladí lidé, kteří na YouTube nahrávají videa o různých tématech. Mají často velké množství sledujících, což z nich činí zajímavý cíl pro marketingové kampaně. Tato diplomová práce se zabývá využitím youtuberingu pro účely aktivní marketingové komunikace. V úvodu práce je definován youtubering a jeho význam …víceAbstract:
Youtubering is a phenomenon that has gained a lot of popularity in recent years. Youtubers are young people who upload videos on YouTube about various topics. They often have a large number of followers, which makes them an interesting target for marketing campaigns. This thesis deals with the use of YouTubing for the purpose of active marketing communication. The introduction of the thesis defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hkwop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová