Bc. Kateřina Linková

Diplomová práce

Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace

Youtubering and its use for active marketing communication purposes
Anotace:
Youtubering je fenomén, který si v posledních letech získal velkou popularitu. Youtuberové jsou mladí lidé, kteří na YouTube nahrávají videa o různých tématech. Mají často velké množství sledujících, což z nich činí zajímavý cíl pro marketingové kampaně. Tato diplomová práce se zabývá využitím youtuberingu pro účely aktivní marketingové komunikace. V úvodu práce je definován youtubering a jeho význam …více
Abstract:
Youtubering is a phenomenon that has gained a lot of popularity in recent years. Youtubers are young people who upload videos on YouTube about various topics. They often have a large number of followers, which makes them an interesting target for marketing campaigns. This thesis deals with the use of YouTubing for the purpose of active marketing communication. The introduction of the thesis defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní