Marketingová strategie společnosti The Emblem Hotel – Žofia Dolníková
Žofia Dolníková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti The Emblem Hotel
Marketing strategy of The Emblem Hotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti The Emblem Hotel. Práce spojuje dvě hlavní části - teoretickou a praktickou, která vychází z vybraného hotelu. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem a službami v hotelovém prostředí. Další část je věnována představení hotelu a rozboru jednotlivých nástrojů marketingového mixu s jeho aplikací …víceAbstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing strategy of The Emblem Hotel. The work combines two main parts - theoretical and practical, based on the chosen hotel. The first part defines the main terms and concepts associated with marketing and services in the hotel environment. Another section is devoted to presentation and analysis of individual marketing mix with its application to the hotel. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Petr Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48536
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha