Žofia Dolníková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti The Emblem Hotel

Marketing strategy of The Emblem Hotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti The Emblem Hotel. Práce spojuje dvě hlavní části - teoretickou a praktickou, která vychází z vybraného hotelu. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem a službami v hotelovém prostředí. Další část je věnována představení hotelu a rozboru jednotlivých nástrojů marketingového mixu s jeho aplikací …více
Abstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing strategy of The Emblem Hotel. The work combines two main parts - theoretical and practical, based on the chosen hotel. The first part defines the main terms and concepts associated with marketing and services in the hotel environment. Another section is devoted to presentation and analysis of individual marketing mix with its application to the hotel. The last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Petr Janeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48536

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod