Bc. Eliška Jahodová
Master's thesis
Influencing on social media
Influencing on social media
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na Influencer Marketing a jeho sílu ve vztahu k podnikání. Popisuje přehled digitálního marketingu, sociálních médií a detailů zaměřených na Influencer Marketing zejména na Instagramu. Cílem práce je zjistit, která marketingová strategie funguje nejlépe funguje pro taneční studio a jak lze pomocí influencer marketing dosáhnout lepších výsledků.Abstract:
The thesis focuses on an outlook towards the Influencer Marketing and its strength in a relation to a business. Describing an overview of digital marketing, social media and detaily focusing on Influencer Marketing especially on Instagram. The aim of a thesis's s analysis is to find out which marketing strategy works the best for a dance studio and how can influencer marketing be used to emphasize …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zu0rk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
Tereza Schvanová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová