Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku – Bc. Elena Vasilová
Bc. Elena Vasilová
Bachelor's thesis
Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku
Crisis as an opportunity for growth through business expansion in the practice of the enterprise
Abstract:
Cílem této práce je zkoumat krizi jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku, konkrétně ve firmě Iterait a.s. Ve své práci zhodnotím, zda v rámci krize z celosvětové pandemie koronaviru vznikla pro společnost Iterait a.s. nová příležitost k obchodnímu růstu firmy a jak firma tuto příležitost využila ke svému růstu. V teoretické části popíšu co to krize je, typy krizí …moreAbstract:
The aim of this thesis is to investigate the crisis as an opportunity for growth through business expansion in the practice of the company, specifically in Iterait a.s. In my thesis, I evaluate whether the crisis from the global coronavirus pandemic created a new opportunity for business growth for Iterait a.s. and how the firm used this opportunity to grow. In the theoretical part, I describe what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zcuhy/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2022
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VASILOVÁ, Elena. \textit{Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1oqrdt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích
Daryna Shapoval -
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Tereza Hudcová -
Krize společné evropské měny, příčiny a východiska překonávání krize
Martin Novák