Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell – David Gruber
David Gruber
Bachelor's thesis
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
Analýza marketingových strategií Bernarda a Pilsner Urquellu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je podrobně analyzovat marketingové strategie dvou pivovarů - Bernarda a Pilsner Urquellu a na základě této analýzy, poskytnout doporučení pro další vylepšení, která mohou být využita oběma společnostmi.Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou část. Do části teoretické a praktické. Teoretická část je soustředěna na vysvětlení důležitých marketingových pojmu a vytváří pozadí …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to in detail analyse marketing strategies of two breweries – Bernard and Pilsner Urquell and based on the analysis, provide recommendations for further improvement that can be implemented by both companies. The thesis is split into two main parts, the theoretical one and the practical one. The theoretical part focuses on the explanation of important marketing terms …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79380
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79380
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nicole Grendzioková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov