David Gruber

Bakalářská práce

Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell

Analýza marketingových strategií Bernarda a Pilsner Urquellu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podrobně analyzovat marketingové strategie dvou pivovarů - Bernarda a Pilsner Urquellu a na základě této analýzy, poskytnout doporučení pro další vylepšení, která mohou být využita oběma společnostmi.Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou část. Do části teoretické a praktické. Teoretická část je soustředěna na vysvětlení důležitých marketingových pojmu a vytváří pozadí …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to in detail analyse marketing strategies of two breweries – Bernard and Pilsner Urquell and based on the analysis, provide recommendations for further improvement that can be implemented by both companies. The thesis is split into two main parts, the theoretical one and the practical one. The theoretical part focuses on the explanation of important marketing terms …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79380

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business