Bc. Markéta Habadová

Master's thesis

Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí

An analysis of strong and weak sides of a company and its external marketing influences
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek Českých aerolinií a vlivů vnějšího marketingového prostředí. Vedlejším cílem je na základě skutečností vyplývajících z jednotlivých analýz získat potřebné informace, které buď vyvrátí, nebo potvrdí hypotézy o současném i budoucím stavu Českých aerolinií. V teoretické části je pozornost věnována především klíčovým tématům z oblasti marketingu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of strengths and weaknesses of Czech Airlines and influences of external marketing environment. The aim is to prove or disprove the diploma hypothesis about the current state and the future of Czech Airlines on the basis of the findings. In the theoretical part of the thesis the main attention is paid to marketing and analytical activity and its means, such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní