Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí – Bc. Markéta Habadová
Bc. Markéta Habadová
Diplomová práce
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí
An analysis of strong and weak sides of a company and its external marketing influences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek Českých aerolinií a vlivů vnějšího marketingového prostředí. Vedlejším cílem je na základě skutečností vyplývajících z jednotlivých analýz získat potřebné informace, které buď vyvrátí, nebo potvrdí hypotézy o současném i budoucím stavu Českých aerolinií. V teoretické části je pozornost věnována především klíčovým tématům z oblasti marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of strengths and weaknesses of Czech Airlines and influences of external marketing environment. The aim is to prove or disprove the diploma hypothesis about the current state and the future of Czech Airlines on the basis of the findings. In the theoretical part of the thesis the main attention is paid to marketing and analytical activity and its means, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ti03j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABADOVÁ, Markéta. \textit{Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1oysbh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová