Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí – Bc. Markéta Habadová
Bc. Markéta Habadová
Master's thesis
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí
An analysis of strong and weak sides of a company and its external marketing influences
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek Českých aerolinií a vlivů vnějšího marketingového prostředí. Vedlejším cílem je na základě skutečností vyplývajících z jednotlivých analýz získat potřebné informace, které buď vyvrátí, nebo potvrdí hypotézy o současném i budoucím stavu Českých aerolinií. V teoretické části je pozornost věnována především klíčovým tématům z oblasti marketingu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of strengths and weaknesses of Czech Airlines and influences of external marketing environment. The aim is to prove or disprove the diploma hypothesis about the current state and the future of Czech Airlines on the basis of the findings. In the theoretical part of the thesis the main attention is paid to marketing and analytical activity and its means, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ti03j/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABADOVÁ, Markéta. \textit{Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/1oysbh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová