Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Andrea Vokálová
Bc. Andrea Vokálová
Master's thesis
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The role of marketing communication in municipality marketing management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Definuje marketing měst a obcí a jeho nástroje marketingového a komunikačního mixu. Poznatky této problematiky jsou dále aplikovány na město Hostivice. V konečné fázi diplomová práce hodnotí a navrhuje vhodná opatření ke zlepšení marketingové komunikace města Hostivice.Abstract:
This diploma thesis deals with the role of marketing communication in the marketing management of the city and municipality. It defines the municipality marketing management and its tools of the marketing and communication mix. The findings of this phenomena are then practically applied with a particular town Hostivice as the municipality with the extended competence. At the end of the thesis, the …viacKľúčové slová
Marketing marketing města marketingový mix města marketingová komunikace komunikační mix marketingové řízení města strategické řízení analýza. Marketing marketing of the city marketing mix of the city marketing communication communicatiom mix marketing management of the city strategic management analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vp79j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Place marketing applied to the city of Marseille
Fulden Mustafa