Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda – Bc. Michal Kytlica
Bc. Michal Kytlica
Bachelor's thesis
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Creation of an e-shop with spare parts for Škoda brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro vozy tovární značky Škoda. Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy internetových obchodů, možnosti řešení a možnosti marketingu. V praktické části je zahrnuta volba vhodného modelu, typu řešení a vhodného nástroje pro tvorbu e-shopu, jakožto i odůvodnění …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is creation an online shop with spare parts for Škoda cars. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part will explain the basic concepts of online stores, solution options and marketing possibilities. The practical part includes the choice of the appropriate model, the type of solution and the appropriate tool for creating an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/j37lt/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Radomír Perzina, Ph.D.
- Reader: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYTLICA, Michal. \textit{Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1ph9hb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Zlepšení logistiky internetového obchodu
Dan Zelenka -
Podnikatelský plán internetového obchodu s náhradními díly historických vozů a jeho realizace
Ivana Trnková -
Návrh internetového obchodu pro prodej automobilových náhradních dílů.
Rastislav Práger -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova