Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda – Bc. Michal Kytlica
Bc. Michal Kytlica
Bakalářská práce
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Creation of an e-shop with spare parts for Škoda brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro vozy tovární značky Škoda. Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy internetových obchodů, možnosti řešení a možnosti marketingu. V praktické části je zahrnuta volba vhodného modelu, typu řešení a vhodného nástroje pro tvorbu e-shopu, jakožto i odůvodnění …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is creation an online shop with spare parts for Škoda cars. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part will explain the basic concepts of online stores, solution options and marketing possibilities. The practical part includes the choice of the appropriate model, the type of solution and the appropriate tool for creating an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/j37lt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Radomír Perzina, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Zlepšení logistiky internetového obchodu
Dan Zelenka -
Podnikatelský plán internetového obchodu s náhradními díly historických vozů a jeho realizace
Ivana Trnková -
Návrh internetového obchodu pro prodej automobilových náhradních dílů.
Rastislav Práger -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko