Nasazení a správa internetového obchodu pomocí online služeb – Miroslav Honysch
Miroslav Honysch
Bakalářská práce
Nasazení a správa internetového obchodu pomocí online služeb
Deployment and Management of Web Store by Using Online Services
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá nasazením internetového obchodu Benia.cz do prostředí internetu s následnou implementací online služeb, které mají za úkol analyzovat návštěvníky, web a zvýšit prodejnost. V teoretické části je popisována základní problematika internetového obchodu, online plateb a vybraných online služeb. Teoretické části je poté využíváno v rámci návrhu řešení a samotné implementace. Hlavním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with deployment web store Benia.cz and with following implementation of online services for analyzing customers, website and to increase the sales. Theoretical part describes the issue of the web store, online payments and selected online services. Then is used for a concept of solution and implementation.The result of thesis was successfully deployment web store and implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Pochyla
- Oponent: Eliška Kubátová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora