Marketing Tools: Development and Implementation in Social Media – Oleksandra Bubela
Oleksandra Bubela
Diplomová práce
Marketing Tools: Development and Implementation in Social Media
Marketingové nástroje: Vývoj a implementace v sociálních médiích
Anotace:
Cílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická …víceAbstract:
The aim of this Master Thesis is to provide an overview of the theoretical marketing tools necessary for the development and implementation of the marketing campaigns in social media. The thesis work is structured in three parts. The first part describes the theoretical marketing tools and frameworks advised to be used for the development of the social media marketing campaign. The second part of this …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.
Ondřej Pabišta -
Projekt kampaně Funny Festu pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem
Kateřina JIROUŠKOVÁ -
Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh
Ivana Štěpánová -
Platformy pro řízení edukativních phishingových kampaní v univerzitním prostředí
Jakub Kříž -
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Pavel Bělík -
Konsolidace datových toků za účelem Next Best Action kampaně pro klienta KPMG
Jiří Hruš -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez