Moderní nástroje marketingové komunikace – Bc. Aneta Archlebová
Bc. Aneta Archlebová
Master's thesis
Moderní nástroje marketingové komunikace
Modern instruments of marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se věnuje moderním marketingovým nástrojům, které by bylo vhodné využít ve firmě Arhis s.r.o., a tím zajistit společnosti vhodnější a novodobější prezentaci. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Tato část je rozšířena o získání základních znalostí ohledně korporátní identity firmy. V praktické části je představena společnost …moreAbstract:
The diploma thesis deals with modern marketing tools that would be appropriate to use in the company Arhis Ltd., and thus provide the company with a more appropriate and modern presentation. The introductory part deals with the theoretical basis of marketing and marketing communication. This part is extended by gaining basic knowledge about the corporate identity of the company. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6318
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights