Formulace růstové strategie začínajícího podniku – Bc. Ondřej Stěhulka
Bc. Ondřej Stěhulka
Master's thesis
Formulace růstové strategie začínajícího podniku
Growth strategy formulation of an emerging small enterprise
Abstract:
Předložená diplomová práce s názvem "Formulace růstové strategie začínajícího podniku" se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Teoretická část pojednává o významu strategie pro malé a střední podniky, o postupu provádění strategické analýzy a z ní vycházející formulace strategií. V praktické části se práce zabývá podnikatelským subjektem, který autor založil v roce 2013 a dosud jej jako jediný …moreAbstract:
This thesis, whose title is "Growth strategy formulation of an emerging small enterprise", deals with the theory and practice of strategic management. The theoretical part concerns importance of a strategy for a small or middle sized enterprise and process of strategical analysing followed by strategy formulation. Practical part describes an enterprise founded in 2013 and operated by the author as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vendula Macháčková, MSc. Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stěhulka, Ondřej. Formulace růstové strategie začínajícího podniku. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Využití osvědčených psychoterapeutických technik KBT a DBT v prostředí managementu malého a středního podniku, jako prevence častých absencí na pracovišti u zaměstnanců s psychickým onemocněním
Kateřina Baláčková -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Správa a údržba vozových parků v prostředí malých a středních firem
Petr Šembera -
Sledování vývoje prostředí českými malými a středními podniky a jejich výkonnost
Dana Horká -
Podpora malého a středního podnikání v podmínkách ČR
Nikita Savulkin
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights