Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga – Bc. Markéta Jurčíová
Bc. Markéta Jurčíová
Bakalářská práce
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
The concept of community education as an educational strategy for socially disadvantaged pupils and an area for action of the profession of social educator
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o konceptu komunitního vzdělávání ve vztahu k žákům se sociálním znevýhodněním, kdy se na škole vytváří otevřený prostor pro partnerství školy s členy komunity. Teoretická část si klade za cíl připravit pojmovou základnu pro empirický výzkum. Rozpracovává témata jako sociální znevýhodnění, profese sociálního pedagoga a koncept komunitního vzdělávání. Empirická část se zaměřuje …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the concept of community education in relation to socially disadvantaged pupils when it creates opened space for partnership school with community members on the school. The theoretical part is aimed at preparing the conceptual basis for empirical research. It works with topics such as social disadvantaged, profession of social educator and the concept of community education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b25hc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
- Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURČÍOVÁ, Markéta. \textit{Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qarkw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Sociální práce s rodiči dětí s duševním onemocněním v kontextu zdravotnického zařízení
Klára Urbánková -
Vztah s otcem po rozvodu rodičů: souvislost s kooperací rodičů, kontaktem s otcem, věkem dítěte v době rozvodu, pohlavím dítěte a novým manželstvím rodičů
Kristýna Nehybová