Bc. Lucie Holubičková
Master's thesis
Jazyk přesvědčování v reklamě
The Language of Persuasion in Advertising
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je jazyk přesvědčování v reklamě. Pomocí odborné literatury jsem popsala nejpoužívanější výroky dnešní reklamy. Cílem diplomové práce je doporučení nejvhodnějších technik využívaných při tvorbě reklamních sloganů. Velice přínosná byla obsahová analýza reklamních sloganů a provedený marketingový výzkum, pro který jsem zvolila formu dotazování. Testovala jsem v něm různé …moreAbstract:
The subject of this thesis is the language of persuasion in advertising. Using literature I have described today's most popular statements in advertising. The aim of this thesis is the recommendation of the most suitable techniques used in creating advertising slogans. Highly beneficial was the content analysis of advertising slogans and the carried out marketing research for which I have chosen the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qg4lm/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Psychologie reklamy , její vliv a manipulace se spotřebitelem
Alžběta Aubrechtová -
Ovlivňování a manipulace v reklamě
Nadezhda Shekhovtsova -
Psychologie reklamy
Alesia Mukhina -
Manipulace v reklamě a její vliv na žáky druhého stupně základních škol
Veronika Dostálková -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ