Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda – Klára Jonášová
Klára Jonášová
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Entry of the company into foreign markets as a competitive advantage
Abstract:
Bakalářská práce "Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda" se zabývá expanzí vybrané společnosti na zahraniční trh. Cílem práce je provést analýzu vybraného zahraničního trhu, doporučit vhodnou formu expanze, následně zhodnotit budoucí vývoj a vhodnost pro vstup dané firmy a nakonec analyzovat konkurenční výhodu tohoto vstupu na zahraniční trh. V první části bakalářské práce jsou vymezeny …moreAbstract:
The bachelor thesis "Entry of the comapny on the foreign market as a Competitive Advantage" deals with the expansion of the selected company on the foreign market as a competitive advantage. The aim of the bachelor thesis is to recommend a suitable form of expansion after assessing the different forms of entry into the foreign market, to analyze the foreign market, to assess the future market development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jonášová, Klára. Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Teorie firmy – Mezinárodní obchod se specifickými komoditami
Klára Zalabáková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Martin Kilián -
Expanze podniku INTERKOMPLET, s.r.o. na zahraniční trh
Anna Žižková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights