Klára Jonášová

Bachelor's thesis

Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda

Entry of the company into foreign markets as a competitive advantage
Anotácia:
Bakalářská práce "Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda" se zabývá expanzí vybrané společnosti na zahraniční trh. Cílem práce je provést analýzu vybraného zahraničního trhu, doporučit vhodnou formu expanze, následně zhodnotit budoucí vývoj a vhodnost pro vstup dané firmy a nakonec analyzovat konkurenční výhodu tohoto vstupu na zahraniční trh. V první části bakalářské práce jsou vymezeny …viac
Abstract:
The bachelor thesis "Entry of the comapny on the foreign market as a Competitive Advantage" deals with the expansion of the selected company on the foreign market as a competitive advantage. The aim of the bachelor thesis is to recommend a suitable form of expansion after assessing the different forms of entry into the foreign market, to analyze the foreign market, to assess the future market development …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jonášová, Klára. Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta