Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci – Bc. Lenka FILIPOVÁ
Bc. Lenka FILIPOVÁ
Diplomová práce
Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci
A suggestion of the strategy of m-Commerce for a chosen organisation
Anotace:
Klíčové faktory ve prospěch m-Commerce jsou rychlý technický vývoj mobilních telefonů v mnoha oblastech, vysoká penetrace mobilů v populaci (v roce 2008 v ČR dokonce 129,6 aktivních SIM karet na 100 obyvatel) a mnohoúčelové využití. Mezi hlavní výhody marketingového využití m-Commerce patří slušné možnosti zacílení, rychlá odezva, velmi dobře měřitelné výsledky a také relativně nízké náklady na kreativní …víceAbstract:
Among the main advantages of the marketing usage of m-Commerce belong good focus possibilities, fast response, good measurable records, usability for large or smaller organizations and low expenses on creative solutions. A wide range of solutions is convenient for both, large and small companies. Nevertheless, it seems that its expansion in the Czech Republic is still quite unusual. Key factors of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
12158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILIPOVÁ, Lenka. Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Lucie CHMAROVÁ -
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
David Mysliveček -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Penetrace e-shopů optimalizovaných pro M-commerce se zaměřením na prodejce IT v ČR
Ladislav Dytrych
Název
Vložil
Vloženo
Práva