Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci – Bc. Lenka FILIPOVÁ
Bc. Lenka FILIPOVÁ
Master's thesis
Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci
A suggestion of the strategy of m-Commerce for a chosen organisation
Abstract:
Klíčové faktory ve prospěch m-Commerce jsou rychlý technický vývoj mobilních telefonů v mnoha oblastech, vysoká penetrace mobilů v populaci (v roce 2008 v ČR dokonce 129,6 aktivních SIM karet na 100 obyvatel) a mnohoúčelové využití. Mezi hlavní výhody marketingového využití m-Commerce patří slušné možnosti zacílení, rychlá odezva, velmi dobře měřitelné výsledky a také relativně nízké náklady na kreativní …moreAbstract:
Among the main advantages of the marketing usage of m-Commerce belong good focus possibilities, fast response, good measurable records, usability for large or smaller organizations and low expenses on creative solutions. A wide range of solutions is convenient for both, large and small companies. Nevertheless, it seems that its expansion in the Czech Republic is still quite unusual. Key factors of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Accessible from:: 29. 4. 2009
Identifier:
12158
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIPOVÁ, Lenka. \textit{Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1qhxix/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILIPOVÁ, Lenka. Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Lucie CHMAROVÁ -
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
David Mysliveček -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Penetrace e-shopů optimalizovaných pro M-commerce se zaměřením na prodejce IT v ČR
Ladislav Dytrych
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights