Pojetí spravedlnosti u učitelů základních škol – Bc. Jan Zubalík
Bc. Jan Zubalík
Master's thesis
Pojetí spravedlnosti u učitelů základních škol
Perceiving of Justice by Elementary School Teachers
Anotácia:
Diplomová práce „Pojetí spravedlnosti u učitelů ZŠ“ se zabývá pojmem spravedlnost na základní škole, jejím vnímáním ze strany učitelů a jejich přístupem k naplňování podmínek, které zajišťují spravedlivé prostředí pro žáky. Výzkumná část práce zpracovává dotazník, který vyplnili učitelé základních škol ze všech krajů České republiky.Abstract:
Diploma thesis „ Perceiving of Justice by Elementary School Teachers” deals with the concept of justice at an elementary school and its perception by teachers. Subsequently, the thesis investigates the problem of achieving conditions for a just and safe environment in a classroom. The research part of the thesis deals with a questionnaire that was answered by teachers from all the districts of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jw6pb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedúci: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Rozdíly v pojetí kvality konce života seniorů a osob v produktivním věku
Eva Tvrdoňová -
Srovnání ochrany smluvních stran v antickém Římě s ochranou poskytovanou smluvním stranám v současnosti v České republice
Pavel HOMOLKA -
Experimentální činnosti ve výuce chemie v České republice a v zahraničí
Jan VĚŽENSKÝ -
Rozdíly v pojetí substance v Descartově a Spinozově ontologii
Jana Holešovská -
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Pojetí přirozeného stavu a společenské smlouvy u Thomase Hobbese Anotace: Tato diplomová práce se bude zabývat pojetím přirozeného stavu u Thomase Hobbese a jeho vlivem na zformování společenské smlouvy. Přechod od přirozeného stavu ke konceptu společenské smlouvy se pokusím přirovnat k myšlence příčiny a účinku, kterou Hobbes rozpracoval nezávisle na pozdější studii "Leviathan", jež se stala jedním ze zásadních spisů politické filosofie. Obsah práce bude též věnován historickému kontextu tehdejší Anglie, jenž měl veliký vliv právě na strukturu Hobbesovy, ale i Lockovy podoby politické filosofie. V práci bude též zmíněno porovnání Hobbesova, Rousseauova a Lockova konceptu pojetí společenské smlouvy, jejich vzájemné rozdíly v odkazu a v možnostech uplatnění v praxi, ve kterých se značně odlišují. Cílem práce bude tedy především najít zásadní rozdíly mezi přirozeným stavem a stavem existence společenské smlouvy.
Petr ANDJELKOVSKI -
Pojetí spravedlnosti u skautských vůdců
Matouš Zbožínek