Ing. Nela Bartošová

Bachelor's thesis

Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce

Brand's origin and their advertising funkcion
Abstract:
Výrobní a obchodní značky dnes vidíme všude kolem nás. Smyslem této práce je komplexně zpracovat vznik, vývoj a funkce výrobních značek. Zaměřit se na jejich podstatu, hodnoty a důvěryhodnost. Podrobně se zaměříme na to, co se vlastně skrývá pod pojmem značka a z jakých částí se tento pojem skládá. Ukážeme si úspěšné i neúspěšné značky z různých odvětví. Cílem bakalářské práce je přiblížit historický …more
Abstract:
Nowadays we could see brands everywhere. So that we get near to brand´ s force, we will be engaged in brand´ s origin, development and their advertising function. We will closely focus on brands and their composition. You will be showed successful and non-success brands from several branches. The aim is approach historical brand´ s origin and development and detail approach brands Koh-i-noor and Škoda …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Mgr. Matěj Hušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication