Ing. Nela Bartošová

Bakalářská práce

Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce

Brand's origin and their advertising funkcion
Anotace:
Výrobní a obchodní značky dnes vidíme všude kolem nás. Smyslem této práce je komplexně zpracovat vznik, vývoj a funkce výrobních značek. Zaměřit se na jejich podstatu, hodnoty a důvěryhodnost. Podrobně se zaměříme na to, co se vlastně skrývá pod pojmem značka a z jakých částí se tento pojem skládá. Ukážeme si úspěšné i neúspěšné značky z různých odvětví. Cílem bakalářské práce je přiblížit historický …více
Abstract:
Nowadays we could see brands everywhere. So that we get near to brand´ s force, we will be engaged in brand´ s origin, development and their advertising function. We will closely focus on brands and their composition. You will be showed successful and non-success brands from several branches. The aim is approach historical brand´ s origin and development and detail approach brands Koh-i-noor and Škoda …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace