Problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. ročníku běžné ZŠ – Bc. Nikola Smetanová
Bc. Nikola Smetanová
Diplomová práce
Problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. ročníku běžné ZŠ
Problems of communication disorders of pupils of first year of regular primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků běžných základních škol. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu komunikace, rozebrána je zde problematika narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního a mladšího školního věku a logopedická intervence. V praktické části je prezentován kvantitativní výzkum. Na závěr byla provedena analýza výsledků výzkumného šetření …víceAbstract:
Thesis deals with problems of communication disorders of pupils of the first year of regular primary schools. The theoretical part contains the definition of the concept of communication, breaking the problem of communication disorder of children of preschool and young school age, and speech intervention. The practical part is dedicated to the quantitative research. The conclusion of the research is …víceKlíčová slova
komunikace verbální a neverbální komunikace narušená komunikační schopnost logopedická intervence vývoj řeči jazykové roviny komunikační kompetence poradenské služby ve školách a školských zařízeních žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Key words communication verbal and non-verbal communication communication disorder speech intervention development of the speech linguistic levels communication competence consulting services in schools and school facilities education of pupils with special education needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kgg8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení a chování na střední odborné škole v Česku a Rakousku
Ludmila Pařízková -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Evakuace škol a školských zařízení pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v Jihočeském kraji
Petra PAVELKOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová