Problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. ročníku běžné ZŠ – Bc. Nikola Smetanová
Bc. Nikola Smetanová
Master's thesis
Problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. ročníku běžné ZŠ
Problems of communication disorders of pupils of first year of regular primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků běžných základních škol. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu komunikace, rozebrána je zde problematika narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního a mladšího školního věku a logopedická intervence. V praktické části je prezentován kvantitativní výzkum. Na závěr byla provedena analýza výsledků výzkumného šetření …moreAbstract:
Thesis deals with problems of communication disorders of pupils of the first year of regular primary schools. The theoretical part contains the definition of the concept of communication, breaking the problem of communication disorder of children of preschool and young school age, and speech intervention. The practical part is dedicated to the quantitative research. The conclusion of the research is …moreKeywords
komunikace verbální a neverbální komunikace narušená komunikační schopnost logopedická intervence vývoj řeči jazykové roviny komunikační kompetence poradenské služby ve školách a školských zařízeních žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Key words communication verbal and non-verbal communication communication disorder speech intervention development of the speech linguistic levels communication competence consulting services in schools and school facilities education of pupils with special education needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kgg8a/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení a chování na střední odborné škole v Česku a Rakousku
Ludmila Pařízková -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Evakuace škol a školských zařízení pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v Jihočeském kraji
Petra PAVELKOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová