Vojtěch Drda
Bakalářská práce
Podpora exportu v Brazílii
Export promotion in Brazil
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována analýze brazilské podpoře exportu. První kapitola je zaměřena na obchodní politiku země, kdy zachycuje vývoj obchodní bilance a komoditní a teritoriální struktury exportu. Druhá kapitola přibližuje jednotlivé proexportní programy, které v současnosti v Brazílii fungují, jejich zřizovatele a konkrétní cíle. Ve třetí kapitole pak následuje zhodnocení účinků těchto programů …víceAbstract:
This bachelor's thesis is dedicated to the analysis of Brazilian export promotion. The first chapter is focused on Brazilian commercial policy, covering the evolution of balance of payments and territorial and commodity structure. The second chapter covers the export promotion programs that are running in Brazil nowadays. The third chapter is dedicate to evaluate a performance of those programs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2009
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Libuše Laschoberová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inovační politika Brazílie a její dopad na vývoj brazilského zahraničního obchodu
Vojtěch Drda -
Strategie využívání soft power v zahraniční politice Brazílie
Michaela Pešková -
MERCOSUL jako nástroj zahraniční politiky Brazílie za účelem získání většího vlivu na mezinárodním poli
Kateřina Čaputová -
Export opportunities and unrealized export potential of the Czech Republic in Argentina
Aleksandra Parshina -
Prínosy a rizika podniku orientovaného na export
Georgij Rašev -
Foreign trade barriers faced by SMEs that manufacture and export garments to EAEU
Beksultan Bazarbaev -
Export potravinářského produktu vybrané společnosti na trh evropské unie
Nikola Filipová -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui