Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka – Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA
Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA
Diplomová práce
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Abstract:
The brand position as well as the personality performs a pivotal role in establishing brand preference. The social stimulus is of great importance as the increasing localisation of the brand would enhance the brand communication and relevance to the consumer, in their myriad notions of beliefs, attitudes, as well as perceptions. Nespray is a Full Cream Milk powder brand, which has existed in the Sri …víceAbstract:
Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
22657
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA, Kaushalya Priyadarshani. \textit{Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qz8xn/.
Jak správně citovat práci
DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA, Kaushalya Priyadarshani. Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková